söndag 4 december 2011

In på bara mässingen

Jag gillar att köpa nytt men oftast är det helt omotiverat då jag redan äger så väldigt många ting. Bättre då att verkligen utnyttja de saker jag har oavsett om de är juliga eller ej. Med enkla variationer kan de bli juliga om man så vill. Till exempel så älskar jag mässingsljusstakar, året om. Så här års sätter jag gärna röda ljus i stakarna eller röda sidenband runt foten och i ett nafs så är julkänslan där.


Röda fina ljus gör det juligt! Kanske man ska lägga torkade röda bär på faten? Den söta mässingsgrisen är svärfars gamla spargris

2 kommentarer:

  1. Men ÅHH vilken fantastiskt fin grisekno! Sen har du så rätt, man shoppar på sig lite för mycket många gånger... I år har jag varit ganska duktig - har mest shoppat sånt som kan åretruntanvändas, även om syftet varit juligt!

    SvaraRadera
  2. Så vackert med röda ljus i mässingsstakarna, det ska jag också sätta i mina men jag väntar till lucia tror jag!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...