torsdag 8 december 2011

Helly hjärta Julbloggar!

Jag vill skicka en varm och kärleksfull kram till alla härliga julbloggar som dagligen förgyllt min höst och även ger mig så mycket inspiration.

När jag började min julblogg i somras hade jag ingen aning om att det fanns upp emot 80 stycken julbloggar. Vilken härlig känsla att mötas av likasinnade. Vissa av er har jag daglig kontakt med, ibland mer kontakt än med mina nära vänner, och då är det med människor jag inte alls egentligen känner och förmodligen aldrig kommer möta. Men det är så kul att följa allas förberedelser och pyssel och fix. Vilken julstämning det finns i vårt land!

Så tack för att ni sätter guldkant på min vardag!

Illustration från Elsa Beskows månadsbilder

8 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, det känns som om man nästan känner de andra julbloggarna som man följer varje dag.

    SvaraRadera
  2. Ja bloggandet ger så oändligt mycket och man läser det man vill, man skriver det man vill. Och alla är så positiva och snälla och vänliga, det förgyller vardagen.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Håller helt med :) Det är kul att det har blivit så många julbloggar! Förra året var vi kanske 15-20 stycken bara, om ens det. Så det är härligt att ännu fler har anslutit sig till skaran!

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med! Tack till alla er julbloggare för allt arbete ni lägger ner på bloggarna och skapar en spänning och förväntan inför julen, det känns som att säsongen blir lite längre när man kan börja läsa bloggar redan i september. (en del tidigare :-))

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det undrbart.

    Stockholmsjul:men det var fler än 15-20 julbloggar förra året, ungefär lika många som i år.
    Har läst julbloggar länge och de sista åren har det legat på ca 65 julbloggar.Litet pekfinger till Stockholms Jul.
    Fast i år är det säkert minst 70 aktiva och några vilande.

    Sv: använder datumtaggarna till advetskalendern eller som ett år
    som almanacka i december.

    SvaraRadera
  6. Julstugan: jaså? Jag hade ingen aning! Jag tror det var svårare att hitta alla julbloggar när de inte fanns samlade på ett ställe. Nu är ju julbloggar.se uppe igen och då är det lättare att hitta alla :)

    SvaraRadera
  7. DITO!!!
    Din julblogg är årets favvo hos mig. Sen "hinner" jag inte alltid kommentera som jag önskar att jag gjorde, men jag läser varje dag och NJUTER!

    Kram, bloggvän =)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...