söndag 30 oktober 2011

Hit me! Londontips emottages med glädje!

Kära läsare! Jag ska till London, denna helt fantastiska stad, på fredag och nu söker jag med ljus å lykta efter härliga julshopping- och inspirationstips. Så kom igen, ge mig allt ni har! Snälla!!

Sen, om det är så, är det nått ni vill att jag ska rapportera om? Kameran kommer hänga på magen som på värsta turisten (som jag ju är) och vara redo att plåta allt som bara andas jul...

Jag ska resa med min härliga mor och min fantastiska brorsdotter så det blir tillsammans en ytterst pigg 75-åring, en trendig 13-åring och en ivrig 37-åring så det kan vara upplagt för tre olika viljor! :)

Bild från offtolondon.com

Bild från fabuloustravelguide.com

10 kommentarer:

  1. Å så underbart!
    Har tyvärr inget att tipsa om eftersom jag inte besökt London sen jag var 18 år och punkare - och därmed mest sprang runt och letade kängor, trashiga kläder och grova kängor...

    Men jag önskar er en trevlig resa :-)

    SvaraRadera
  2. Vad avis jag blir, i år blir det nog inget London för mig.

    http://www.thechristmasshop.co.uk/

    De stora varuhusen har alltid bra med julsaker som Harrods och Selfridges brukar vara mina favvisar.

    Det var någon som redan har varit där men kommer inte ihåg vem det var.

    Får återkomma med mer tips.

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul för er! Jag har varit i London 4-5 gånger men typiskt nog aldrig kring jul. Har drömt om det ett tag och tror att det måste vara helt underbart. Nästa år får det nog bli en tripp för mig också.
    Fota massor så vi får dela glädjen! :)

    SvaraRadera
  4. Du får ha det så bra i London, kan tyvärr inte hjälpa dig med några tips

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt! :D Dock har jag aldrig varit i London, så kan inte ge dig några tips! :D Men jag antar att dom börjat ta fram julsakerna där också, så det vore roligt att få se lite av deras julsaker! :D

    SvaraRadera
  6. Älskar London och har varit där flera gånger! Se lite tips här från förra året: http://jennysjul.wordpress.com/2010/11/11/london/

    Och här om det jag skrivit om London:
    http://jennysjul.wordpress.com/?s=london

    Mitt tips är att bara knata runt och njuta av allt som är jul för det kommer finnas massor! Sen går det säkerligen någon pjäs med jultema så det kan man ju också gå på.

    Jenny

    SvaraRadera
  7. Vad kul!! Jag hoppas komma dit den 16:e. Inget bokat än men tanken finns att sambon och jag ska fira 16 år tillsammans där. Eller jag tyckte han skulle bjuda mig. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Åhh så roligt! Jag hade också velat åka dit! Har hört att London är underbar att vistas i under julen.

    SvaraRadera
  9. Här kommer ett tips till.

    http://www.hydeparkwinterwonderland.com/

    SvaraRadera
  10. Det beror ju lite på vad du är ute efter men Harrods och Liberty brukar ju vara säkra kort. http://www.liberty.co.uk/

    Vill du ha pärlor ska du gå till London Bead Shop som ligger på vägen till Covent Garden för dit ska ni väl ändå! Måste säga att jag är väldigt avundsjuk! Det var länge sen jag var i London nu.

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...