onsdag 28 september 2011

Liten tur till IKEA

Igår var jag ytterst effektiv på IKEA. Tog första gratisbuss-turen på morgonen från Centralen och 90 minuter senare satt jag på bussen tillbaka till stan. När jag skulle betala mina varor i självbetjäningskassan frågade maskinen mig om jag verkligen scannat in alla varor. Måste varit förvånad över den lilla summan... Hur som helst så var jag ju tvungen att kolla in julprylarna. Några saker fanns det men långt ifrån tillräckligt än. Jag plåtade lite gobitar med telefonen (hur länge till ska det kallas telefon då just telefonerandet är inte huvudändamålet med apparaten...)



Fin skyltning men inget jag vill ha. Burkarna kunde ha varit fina men de där illustrerade tomtarna är inte i min smak.



Ljusslingor KAN MAN INTE FÅ FÖR MÅNGA AV!  Så är det bara!
Är inte en stor fan av fejkblommor men dessa amaryllis var faktiskt inte så dumma.


Och apropå fejk: den här lilla granen är underbar!



Hur makabert ser inte detta ut då?? Ett berg av döda får! För de som vill värma tårna i "Luddes" päls behöver inte skynda sig, det finns många på lager verkar det som...




Lite tyger. Jag söker som jag nämnt tidigare en julduk. Den randiga på övre våningen kanske? Ja iaf inte den med tomtarna, det är samma som på burkarna ovan, inte min stil.

1 kommentar:

  1. Dom hade fått in del fint. Hoppas du hittar din julduk, själv letar jag efter gardiner.

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...