tisdag 20 september 2011

Kottfeber?

Har en mycket intressant spaning. Ser att många besökt min blogg efter Googelsökningar på kottar. Är det "inne" med kottar nu? Härligt i så fall. Älskar att använda mig av naturen i dekorationer. Blev inspirerad att plocka fram mina kottar jag fick med mig från Skåne i somras och göra ett ljusfat. Inte så vintrigt, min inspiration var mer höstig. Tog med sonens söta smådjur för att göra det lite lekfullt. Får till kvällen se hur mitt lilla landskap ter sig när ljusen ska tändas.















































Gjorde själv en sökning och hittade denna söta pysselidé. 
Foto: Cottage Home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...