onsdag 21 september 2011

Juligare julkort

Jag är jultok (det visste ni redan) och jag fotograferar ofta och gärna. Har väl aldrig trott att de två sakerna skulle kunna förenas i en sak, men idag skedde det! Nikon lanserar idag en, vad de kallar, ny sorts systemkamera; Nikon 1. Den verkar vara svaret på allt vad man velat ha och så är den skitsnygg! Juligare och rödare kamera får man leta efter. Eller den rosa, inte helt fel det heller... Nu gör jag en massa gratisreklam för dem, men vill berätta en sak den gör som får mig att vilja ha den (förutom den röda färgen). Den fotar och filmar, samtidigt! Tänk att du filmar din farmor när hon öppnar ett paket och precis när hon ser vad som är i paketet kan du ta en bild och sen fortsätta filma. Coolt tycker jag. Snälla, snälla tomten, jag har varit enormt snäll i år...

Foto: Nikon pressmaterial

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...