fredag 30 september 2011

Ännu mer gläns!

Har ni oxå fallit för IKEAs ljusslinga uppvirad på en rundel i metall, Glänsa? Jag köpte en för ett gäng år sedan och den ger ett så enormt fint ljus i fönstret. Ja faktiskt, den glänser!

När jag var på IKEA i veckan såg jag att de uppdaterat den med en variant i tre lager, som en julgran om så vill. Superfint om man har rum för den. Jag hänger min längs med fönstret, lodrätt, om ni förstår vad jag menar.

När jag satt å letade lite inspiration hittade jag denna fina bild. Fotografen har pimpat den med julkulor och annat julgrans-fint. Ah, men är det inte strålande!?

Foto: Jeongyun

1 kommentar:

  1. Nu ska vi se om det funkar..
    Jag sitter här med min gamla hustomte och dricker vin :-)

    Bolaget i skanstull skulle sälja utöver förhandsbokningarna i alla fall..

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...