torsdag 11 augusti 2011

Yes, tape it!

Jag bara älskar att slå in paket! Kanske föga förvånande... Och lyckligare än lyckligast blev jag när jag hittade designade tejper från japanska MT under en resa i Köpenhamn. Jag plockade på mig alldeles för många. Det var ju svårt att bara köpa en. Massa vackra, pudriga färger och fina, rena mönster. Så för att motivera mitt stora inköp tejpas allt upp här hemma. En "att-göra-lista" på väggen blir lite roligare med en glad uppsättning. Har ännu inte sett tejpen i Sverige men är ganska övertygad om att de finns här. Har du sett dem? Annars kan du testa Papermash.

Foto: Papermash

2 kommentarer:

  1. Oj vilka snygga tejper. Hittar du något köpställe i Sverige får du gärna höra av dig!

    SvaraRadera
  2. Denna tejpen heter washi tape säljs i många scrapaffärer, det är en tejp gjord på rispapper.

    http://www.designat.nu/myshop_start.php?PRGRID=53
    En länk till en butik som har hyfsat sortiment.

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...